Είσοδος στο blog

Σας καλωσορίζουμε στο ιστολόγιο του σχολείου μας

Η ώρα στον κόσμο

Αναζήτηση

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Αποχαιρετισμός του Διευθυντή του Σχολείου Σαγεΐκων

Σήμερα ήταν σίγουρα μια ιδιαίτερη μέρα για μένα για δύο λόγους: Πρώτα γιατί ανέλαβα υπηρεσία ως διευθυντής στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Κ. Αχαΐας και ύστερα γιατί αυτόματα λήγει η θητεία μου ως διευθυντής στο Δημοτικό Σχολείο Σαγεΐκων. Ο δεύτερος λόγος, θα μου επιτρέψει το καινούριο σχολείο που θα υπηρετήσω και θα κάνω ό,τι μπορώ  για να πετύχουμε κι εκεί τους στόχους μας, εξαιτίας του συναισθηματικού δεσμού που αναπτύχθηκε με όλη την τοπική  κοινωνία  και ιδιαίτερα με τα αγαπημένα μου παιδιά τα τελευταία τέσσερα χρόνια, έχει ακόμα πιο έντονα χαρακτηριστικά. Αποχαιρετώ, λοιπόν,

  • όλους τους συναδέλφους, με τους οποίους ταξιδέψαμε μαζί τα προηγούμενα χρόνια και καταφέραμε, στ΄ αλήθεια θαυμαστό έργο. Αυτό θα μπορέσουμε να το καταλάβουμε καλύτερα μετά από καιρό, όταν θα έχουμε απομακρυνθεί από την καθημερινότητα. 
  • τους τοπικούς φορείς που στήριξαν το σχολείο με όλες τους τις δυνάμεις. Η βοήθειά τους είναι πολύ σημαντική και πρέπει να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια.
  • τους γονείς των μαθητών, τους οποίους εκτιμώ ιδιαίτερα.  Τους καλώ να είναι πάντα κοντά στα παιδιά τους, αλλά και κοντά στους δασκάλους των παιδιών τους.
  • το βοηθητικό προσωπικό του σχολείου το οποίο προσέφερε και προσφέρει αρκετά στην καλή λειτουργία του Σχολείου
Αποχαιρετώ, τέλος, τα αγαπημένα μου παιδιά, τους μαθητές μας και τους λέω:
Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ... Η καρδιά μου θα είναι μαζί σας. Να έχετε πάντα στο νου σας το ...καλό. Να δείχνετε πάντα τον καλύτερό σας εαυτό. Εγώ έτσι θα σας θυμάμαι. Μην με προδώσετε ποτέ.

Αφιερώνω σε όλους και ένα τραγούδι που μου αρέσει πολύ, του Κώστα Χατζή και της Σώτιας Τσώτου


Με αγάπη, ο δάσκαλός σας

1 σχόλιο:

  1. .........τα ποδήλατά μας όπως τα όνειρά μας ξέρουν από ανηφοριές.Πολλά πράγματα δε θέλουν χαρτιά για να πετύχουν,θέλουν ενδιαφέρον ,διάθεση ,τόλμη και καρδιά.Εσύ φίλε τα είχες ,τα έχεις και θα τα έχεις.Καλή συνέχεια στο νέο σχολείο.Η ζωή είναι δρόμος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή